    From: "Agnes" <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zakup płyt z mp3 przez internet-proszę o radę
    Date: Sat, 16 Oct 2004 21:16:25 GMT

    Witam, w 2001 roku zakupiłam kilka płyt /było ich 7-8 przez internet. Byłam
    wtedy niepełnoletnia. Facet od którego kupiłam wpadł i przy okazji dotarła
    policja do mnie. Najpierw przesłuchiwano mnie jako świadka, w sierpniu jako
    podejrzaną a ostatni przyszło zawiadomienie , że przesłano akt oskarżenie o
    naruszenie art.118 ust.1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
    załamałam się. Każda płyta była po 20 zł.Kupowałam je na własne potrzeby,
    byłam niepełnoletnia, niczego nie rozpowszechniałam dalej. I za to mam być
    sądzona? Co robić? Czy tylko adwokat? Czy może udać si gdzieś na skargę?
    Gdzie? Pomóżcie Pozdrawiam Agnieszka