  • 1. Data: 2003-10-24 15:52:53
    Temat: Re: zakup oryginału na umowa o kup-sprz
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Tequilla" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bnb94i$k47$1@atlantis.news.tpi.pl

    > [...................]

    Na swoje pytanie powinieneś zacząć otrzymywać odpowiedzi
    dopiero jutro od godz. 0:23.
    Nie rób takich prymitywnych sztuczek z zegarem systemowym.

  • 2. Data: 2003-10-24 22:22:58
    Temat: zakup oryginału na umowa o kup-sprz
    Od: "Tequilla" <h...@o...pl>

    witam
    kupiłem oryginalny program (zapakowany nierejestrowany) od człowieka który
    nie ma możliwości faktury wystawić ponieważ nie prowadzi żadnej działalności
    program ten został wygrany przez niego w konkursie,

    ja natomiast chcę uzywac ten program w firmie i wrzucic go do wydatków

    jaka umowę musze znim spisać czy wystarczy umowa kupna i sprzedaży i czy
    musze gdzies w jakiś urzędach to zgłaszać or sth

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-10-25 14:42:28
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    > sorki ale ja nic nie robiłem z czasem

    To widać gdyż nadal jesteś facetem z przyszłości.
    U Ciebie jest już *niedziela*

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Można bardzo dużo zauważyć gdy się patrzy."

  • 4. Data: 2003-10-25 22:23:36
    Od: "Tequilla" <h...@o...pl>