    From: m...@p...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zagluszenie ciszy nocnej - czy mam jakies wyjscie
    Date: 27 Apr 2006 09:33:36 -0700

    witam
    sprawa wyglada tak mieszkam w mieszkaniu ciotki od paru miesiecy (bez
    meldunku)
    blok zbudowany z plyty - naprawde kiepskiej gdyz nawet za dnia slychac
    telewizor sasiadow , nademna upierdliwa sasiadka ktorej nawet nie
    widzialem nigdy na oczy ale prawie dziennie slysze jej walenie po
    rurach gdy gram na plytach (jestm djejem) i dodam ze muzaka nie leci
    glosno choc wiadomo ze glosnosc jest pojeciem wzglednym ale dla
    przykladu podam ze jak ja gram to w pokoju obok normlanie mozna ogladac
    tv wiec naprawde nie jest glosno! na poprzednicj 3 mieszkaniach zawsze
    tak sluchalem/gralem i nigdy w zyciu nie bylo zadnych problemow, na
    klatce lekko slychac ze cos u mnie gra bo drzwi sa masakrycznie
    wypatrzone aha dodam takze ze kobieta wali po rurach nawet wtedy jak
    sasiad podemna slucha muzyki ktora ja tak ze wtedy lekko slysze - ona
    mieszka dwa pietra nad tym sasiadem ale to u mnie najbardziej slyszac
    walenie rur!
    w sobote byla u mnie mala impreza w zasadzie wogole bez muzyki ale kolo
    godz 23 komus zachcialo sie wlanczac sprzet grajacy i po doslownie 5
    minutach byla u mnie policja, ktorej nikt nie wpuscil, muzyka zostala
    momentalnie zgaszona i juz tamtej nocy juz nie zagrala.
    dzis odwiedzila mnie strasz miejska i prubowala mi wreczyc mandacik za
    zaklocenie ciszy nocnej 200pln - nie przyjolem, wiec oni powiedzieli ze
    sprawa najprawdopodobniej wyladuje w sadzie bo sasiadka wyrazila chec
    zeznawania w tej sprawie.Mam sie stawic 2 maja w strazy miejskiej w
    celu zlozenie wyjasnien...
    chce takze wspomniec ze policja zostala wezwana po raz pierwszy na ten
    adrtes no i ze muzyka zostala odrazu wylaczona po ich interwencji, a ja
    w pozniejszej rozmowie ze strazakami na pytanie czemu nikt tamtej nocy
    nie wpuscil policji tlumaczylem sie ze bylem juz w kiepskim stanie,
    spalem i totalnie nie wiedzialem co sie dzieje...
    i teraz mam pytanka
    1. przyjac ten mandat bo w tej sytuacji w sadzie bankowo jestem
    przegrany?
    2. czy moge jakos ugadac sie ze strazakami i obejdzie sie bez grzywny -
    w rozmowie byli calkiem fajnymi gosciami
    3. czy isc z tym do sadu i trzymac sie swojej wersji ze spalem i nie
    wiedzialem co sie dzieje... albo lepiej powiedziec ze nawet nie bylo
    mnie w domu jeszcze o tej godzinie (moich zeznac nikt nie spisywal jak
    narazie), czy jest wogole sens tak sie tlumaczyc - czy nie pociagnie to
    do odpowiedzialnosci ciotki(wlasciciel lokalu) bo w tym momencie nie
    bedzie sprawcy ktory gral tak glosno :)
    jesli sparwa toczyla by sie w sadzie to uczestnicy imprezy poswiadcza
    co trzeba ...

    podpowie ktos jakie byloby najlepsze wyjscie z tej wytuacji?