  • 1. Data: 2008-12-18 15:45:30
    Temat: zabezpieczenia wibracyjne człowieka
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    Znacie może jakieś odnośniki do aktów normatywnych dotyczących zabezpieczeń
    wibracyjnych człowieka (wibroizolacja)

  • 2. Data: 2008-12-18 16:24:19
    Temat: Re: zabezpieczenia wibracyjne człowieka
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    Czy Polskie Normy należą do aktów normatywnych?

  • 3. Data: 2008-12-19 15:50:35
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    SERG pisze:
    > Znacie może jakieś odnośniki do aktów normatywnych dotyczących zabezpieczeń
    wibracyjnych człowieka (wibroizolacja)

    Można by to znaleźć, ale szkoda czasu - maja to na pewno w Sanepidzie w
    dziale higieny pracy.

    R- co kiedyś pracował w takim miejscu i robił pomiary wibracji na
    człowieku przy pracy :)

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 4. Data: 2008-12-22 00:45:09
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To ten słynny przypadek, gdzie płacącą alimenty jest Stocznia Gdańska ;-)
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-12-22 12:43:44
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    666 pisze:
    > To ten słynny przypadek, gdzie płacącą alimenty jest Stocznia Gdańska ;-)

    Nic nie wiem o takim przypadku - rozwiniesz?

  • 6. Data: 2008-12-22 19:13:54
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Słynny prawniczy case, gdzie pozwaną o alimenty - skutecznie - była osoba prawna.
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-12-23 10:43:26
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 22 Dec 2008 20:13:54 +0100, 666 napisał(a)
    w:<news:giool0$6u0$1@news.wp.pl>:

    > Słynny prawniczy case, gdzie pozwaną o alimenty - skutecznie - była osoba prawna.

    Jakiś link?

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 8. Data: 2008-12-23 11:25:45