  • 1. Data: 2003-11-20 20:53:31
    Temat: wywalenie drzwi przez policje
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    Hipotetyczna sytuacja:
    Mieszkam sobie w mieszkaniu, gdzie kiedyś mieszkał (wymeldował się) mój
    ojciec. Jego szuka policja, więc przychodzą do mnie ja im nawet nie otwieram
    drzwi. Oni wywlają drzwi i wchodzą do mnie, ja sobie leżę na kanapie i mówie
    nie ma ojca... dawno go nie było ... i nie będzie.
    A teraz zagadka:
    Kto zapłaci za drzwi ja czy policja mi zwróci? Bo nie wiem, dlaczego ma mnie
    ktoś nachodzić!

  • 2. Data: 2003-11-21 09:17:15
    Temat: Re: wywalenie drzwi przez policje
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kto zapłaci za drzwi ja czy policja mi zwróci? Bo nie wiem, dlaczego ma
    mnie
    > ktoś nachodzić!

    Pukali? Mówili że są z policji? Mieli nakaz?

    Leszek

  • 3. Data: 2003-11-21 14:50:36
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    : Hipotetyczna sytuacja:
[...]

    Napewno nie ty!
    Jezeli ojciez sie wymwldowal, to wg mnie nie moga ci wywalic drzwi, bo na
    jakiej podstawie?

  • 4. Data: 2003-11-21 21:01:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "andie" <a...@m...NoSpAm.pl> napisał w wiadomości

    > Napewno nie ty!
    > Jezeli ojciez sie wymwldowal, to wg mnie nie moga ci wywalic drzwi, bo na
    > jakiej podstawie?

    A toś się rozpisał ;))

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2003-11-21 21:01:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "andie" <a...@m...NoSpAm.pl> napisał w wiadomości

    > Napewno nie ty!
    > Jezeli ojciez sie wymwldowal, to wg mnie nie moga ci wywalic drzwi, bo na
    > jakiej podstawie?

    A toś się rozpisał ;))

    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2003-11-22 16:24:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Napewno nie ty!
    > Jezeli ojciez sie wymwldowal, to wg mnie nie moga ci wywalic drzwi, bo
    na
    > jakiej podstawie?

    NA tej podstawie, że nie otwarł, gdy grzecznie prosili. Gorzej, gdyby po
    rozwaleniu drzwi okazało się, że w mieszkaniu nikogo nie było. Wówczas
    straty wraca resort, czyli policja.

  • 7. Data: 2003-11-29 10:22:14
    Od: "-ZED-" <z...@b...gnet.pl>

    Hej!

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > NA tej podstawie, że nie otwarł, gdy grzecznie prosili. Gorzej, gdyby po
    > rozwaleniu drzwi okazało się, że w mieszkaniu nikogo nie było. Wówczas
    > straty wraca resort, czyli policja.

    A jeśli głośno słuchał muzyki w słuchawkach? ;-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    To troll? "Nie, to jest coś, co już opisała Zuzanka, a lęgnie się ,,same

  • 8. Data: 2003-11-29 12:06:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "-ZED-" <z...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości

    > A jeśli głośno słuchał muzyki w słuchawkach? ;-)

    Psuł sobie słuch;)

    Pozdr
    Leszek