    From: Abdenago <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wypadek samochodem firmowym bez auto-casco
    Date: Sun, 08 Jul 2007 21:24:54 +0200

    Witam
    Przytrafiła mi się bardzo niemiła sytuacjam, moj szef próbuje
    wykorzystać ją na moją niekorzysc:

    Miałem wypadek samochodem firmowym bez auto-casco, wracałem z punktu
    oddalonego ponad 600km od siedziby firmy po 2 dniach ciągłej pracy, tak
    się stało iż przysnąłem i wjechałem w pobocze
    samochód nie miał auto-casco gdyż szef nie ubezpieczył go przed wyjazdem
    gdyż miał to zrobić pożniej kiedy znajdzie "tansze ubezpieczenie", ja
    głupi nawet nie pomyslałem że może stać się coś takiego

    samochodem mialem jechac tylko w jedna strone i zostawić go tesciowej
    szefa ktora mieszka wmiejscowosc w ktorej jest oddzial firmy w ktorym
    bylem, jednak samochod sie jej nie spodobal i musilem nim wrocic

    wartość samochodu to około 27 tys zł, samochód jest kompletnie rozbity,
    szef żąda odemnie abym kupił od niego wrak za 30 tys zł, oczywiście nie
    dysponuje takimi pieniędzmi wiec wymyslił że udzieli mi na niego kredytu
    a w ramach odsetek bede wykonywał dla niego pracę bez wynagrodzenia

    dodam iż nie jestem zatrudniony na umowe o prace tylko prowadze wlasna
    dzialanosc

    czy szef moze zadac odemnie czegos takiego ? ile tak naprawde powinienem
    zaplacić za samochód i w jakiej formie ?

    Piotr