  • Data: 2004-02-08 22:34:20
    Temat: wypadek. :(
    Od: "SPIRIT" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy może ktoś się orientuje jak to dokładnie jest i czy tak jest. Tzn.
    Miałem dziś wypadek. Gość wymusił pierwszeństwo i przywaliłem mu w bok. Mam
    cały skasowany przód. Przy drogówce gość przyznał się do winny. Policja
    wystawiła mu mandat (300zł), a mi zabrali dowód rejestracyjny samochodu.
    Twierdząc że mój pojazd nie nadaje się do jazdy. Dowiedziałem się, że w
    takim wypadu za lawetę i strzeżony parking na którym zostawiłem samochód
    płaci ubezpieczalnia sprawcy. Ale czy na pewno jest to prawda? Bym był
    wdzięczny za jakiekolwiek informacje. ( oboje jesteśmy w PZU).