  • 1. Data: 2003-07-09 17:51:15
    Temat: wynajem mieszkania
    Od: "AR" <f...@g...pl>

    Witam,

    Moja sytuacja jest następująca:
    mam mieszkanie w którym teoretycznie 1 z 2 pokoi przeznaczy jest na biuro
    (trzeba zgłosić siedzibę firmy podczas jej rejestracji).
    Firma w praktyce działa w terenie, a biuro jest fikcyjne.
    Chciałabym wynająć mieszkanie (oficjalnie), ale zastanawiam się jak
    skonstruować umowę.
    Księgowa popowiedziała, ze oficjalnie mogę wynająć jeden pokój.
    Aha, dodatkowo jestem zameldowana w mieszkaniu, a mieszkam gdzie indziej.

    Bardzo prosze o pomoc i wskazówkę, gdzie znajdę wzór umowy i co mogę, a
    czego nie.

    Pozdrawiam i dziękuję,
    Edyta

  • 2. Data: 2003-07-09 22:41:14
    Temat: Re: wynajem mieszkania
    Od: "Tomasz Czmochowski" <c...@d...pl>

    www.prokura.pl

  • 3. Data: 2003-07-09 22:50:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Jul 2003, AR wrote:
    [...]
    >+ mam mieszkanie w którym teoretycznie 1 z 2 pokoi przeznaczy jest na biuro
    >+ (trzeba zgłosić siedzibę firmy podczas jej rejestracji).
    >+ Firma w praktyce działa w terenie, a biuro jest fikcyjne.

    Biuro jak biuro, co z siedzibą; a dokładniej: gdzie trzymasz
    księgi handlowe, a o ile leżą w biurze podatkowym - to gdzie
    trzymasz ewidencję sprzedaży ?
    Ma być AFAIK *w siedzibie* :)
    [...]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-07-10 13:53:17
    Od: "AR" <f...@g...pl>

    Sprawami księgowymi zajmuje się biuro księgowe, które trzyma wszystkie
    dokumenty związane z moją działalnością.
    Siedziba = biuro.
    Pozdrawiam,
    Edyta
    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

  • 5. Data: 2003-07-11 00:30:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Jul 2003, AR wrote:

    >+ Sprawami księgowymi zajmuje się biuro księgowe, które trzyma
    >+ wszystkie dokumenty związane z moją działalnością.
    *******************

    Niemożliwe. Czytałaś rozp. ds. KPiR i uwagę o ewidencji
    sprzedaży ??

    >+ Siedziba = biuro.

    OK.
    Jak możesz to odpowiadaj pod cytatem - logiczniej się układa...
    [...]
    >+ > księgi handlowe, a o ile leżą w biurze podatkowym - to gdzie
    >+ > trzymasz ewidencję sprzedaży ?
    >+ > Ma być AFAIK *w siedzibie* :)

    ...lub "miejscu prowadzenia" (może być kilka ewidencji itp,
    co pomijałem)...

    [...]
    pozdrowienia, Gotfryd