  • 1. Data: 2009-02-06 10:48:19
    Temat: wykorzystanie monet 1gr w maszynie
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Odpowiada mi kształt i masa monet 1gr, do wykorzystania jako obciążniki.
    Czy zgodnie z prawem mogę użyć do tego celu monet? (czy nie będzie to
    np. bezczeszczenie godła znajdującego się na monetach?)
    (monety będą w specjalnych pojemnikach, które nie będą zaspawane,
    tylko będzie możliwość zobaczenia/dołożenia/odjęcia w celu
    korekty momentu siły/środka ciężkości.
    Monety nie będą poddane obróbce, nie będzie w nich wierconych dziur, itp.
    Czy tak można?

    a.

  • 2. Data: 2009-02-06 10:51:44
    Temat: Re: wykorzystanie monet 1gr w maszynie
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > korekty momentu siły/środka ciężkości.
    > Monety nie będą poddane obróbce, nie będzie w nich wierconych dziur, itp.

    Heh...
    kiedys uzywano zlotowek jako podkaldek do gwozdzi papowych bo byly tansze
    ;-)

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-02-06 11:10:05
    Od: Paweł <b...@m...com>

> [...]
    > korekty momentu siły/środka ciężkości.
    > Monety nie będą poddane obróbce, nie będzie w nich wierconych dziur, itp.

    W USA bardzo popularne są maszyny, które z wrzucanych jednocentówek tłoczą
    pamiątkowe medale.
    Maszyny te stoją we wszystkich popularnych turystycznych atrakcjach.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 4. Data: 2009-02-06 11:29:21
    Od: BK <b...@g...com>

    On 6 Lut, 12:10, Paweł <b...@m...com> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Paweł
    > wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

    A faktycznie bo przepisy z USA sa u nas w uzyciu ;-)

    A co do tematu:

    wykorzystac mozesz, nie mozna niszczyc monet i banknotow, ale uzyc w
    takim celu tak.

  • 5. Data: 2009-02-06 15:17:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    HANA wrote:

    > Heh...
    > kiedys uzywano zlotowek jako podkaldek do gwozdzi papowych bo byly tansze
    > ;-)

    i nie rdzewiały

  • 6. Data: 2009-02-06 16:15:57
    Od: "Pawcio" <l...@i...pl>

> [...]
    > korekty momentu siły/środka ciężkości.
    > Monety nie będą poddane obróbce, nie będzie w nich wierconych dziur, itp.

    przeciez z monetami moge robic co chce, wiercic w nich, klasc na tory
    kolejowe, srac na nie, przeciez sa moje. Nie ma prawa ktore to reguluje

  • 7. Data: 2009-02-06 19:10:15
    Od: " sok marchwiowy" <s...@g...pl>

    Pawcio <l...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > przeciez z monetami moge robic co chce, wiercic w nich, klasc na tory
    > kolejowe, srac na nie, przeciez sa moje. Nie ma prawa ktore to reguluje

    Wydaje mi się że nie masz racji. Twoja jest nominalna wartość. Fizycznie jako
    papierki albo blaszki chyba są własnością NBP. Ale to tylko moje gdybanie.

  • 8. Data: 2009-02-06 20:35:45
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Wydaje mi się że nie masz racji. Twoja jest nominalna wartość. Fizycznie jako
    > papierki albo blaszki chyba są własnością NBP. Ale to tylko moje gdybanie.

    Pamiętam przez mgłę, że jak swego czasu media nagłośniły te złotówki
    jako podkładki do papiaków, to się ktoś wypowiadał, że tak niby nie wolno.

    Ale szczegółów, kto i co dokładnie mówił, już nie pamiętam - zbyt dawno
    to było.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 9. Data: 2009-02-06 23:54:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2009, Pawcio wrote:

    > Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał
    [...]
    [...]
    > przeciez z monetami moge robic co chce, wiercic w nich, klasc na tory
    > kolejowe, srac na nie, przeciez sa moje. Nie ma prawa ktore to reguluje

    Ale prawo regulujące godło jest?
    :>

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2009-02-07 02:08:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pawcio wrote:

    > przeciez z monetami moge robic co chce, wiercic w nich, klasc na tory
    > kolejowe, srac na nie, przeciez sa moje. Nie ma prawa ktore to reguluje

    no to sie kiedyś zdziwisz.