  • 1. Data: 2007-02-19 12:38:43
    Temat: współwłasność pojazdu a koszty
    Od: "SMK" <n...@U...pl>

    Sprawa wygląda tak, mój tata chce sobie kupić auto, które ja chce sobie
    wpisać w koszty firmy.

    Ja nie posiadam prawa jazdy, więc chciałbym je zakupić w formie
    współwłasnosci, żeby mieć jakiekolwiek zniżnki w ubezpieczalni. Czy będe
    mógł je sobie wpisać w koszty prowadzenia działności gospodarczej
    (jednosobowej), jak np. mój ojciec napisze oświadczenie, że auto będzie
    wykorzstywane w całości do celów firmowych? Jak to wygląda od strony
    podatkowej? Będe miał możłiwośc odliczenia całości vAT (auto kosztuje 28 tys
    netto)

    Z góry dziękuje za pomoc, będe bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki uwagi

    Przemek