  • 1. Data: 2004-04-02 09:31:27
    Temat: wspolpraca!!!!
    Od: "Karolka" <k...@w...pl>

    Prawniczka z Poznania nawiaze wspolprace z radca lub adwokatem.Kontakt:
    k...@w...pl

  • 2. Data: 2004-04-02 09:54:14
    Temat: Re: wspolpraca!!!!
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Karolka wrote:
    > Prawniczka z Poznania nawiaze wspolprace z radca lub
    > adwokatem.Kontakt: k...@w...pl

    Karolcia, znowu.... no ile mozna spamować.
    Może jednak rozważysz moją przyjacielską poradę, abyś spróbowała zwrócić na
    siebie uwagę angażując się trochę w poradnictwo na tej grupie?

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 3. Data: 2004-04-02 10:33:06
    Od: "Grzegorz S." <f...@i...pl>

    Użytkownik "Karolka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Prawniczka z Poznania nawiaze wspolprace z radca lub adwokatem.Kontakt:
    > k...@w...pl

    Podejrzewam ze nikt Cie nie zatrudni
    bo chyba trzeba byc lekko tępym zeby nie moc zrozumiec co to spam
    a wydawalo by sie ze studia prawnicze kształcą...
    ... a tu sie okazuje ze nie wszystkich :-)
    Mam nadzieje ze zaczna Cie scigac za spam
    Bedziesz mogla sie wykazac znajomoscia prawa
    choc po tym co czytam w Twoich postach nie jest ona zbyt wielka
    Pozdrawiam
    Grzegorz S.

  • 4. Data: 2004-04-02 14:52:08
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Falkenstein" <r...@g...pl> niebacznie
    popelnil news:c4jd7o$r6s$1@inews.gazeta.pl:

    > Karolcia, znowu.... no ile mozna spamować.
    Do czasu aż admini z icpnetu zablokują konto?
    Nie wierzę żeby jeszcze nikt jej nie podał do abuse.
    W ripe podają nr: +48 61 8861152 i fax: +48 61 8861155
    Może jakiś Poznaniak się podejmie?

    Tymczasowo moze kilka rownie fascynujacych ofert:
    k...@w...pl k...@w...pl
    k...@w...pl k...@w...pl
    k...@w...pl k...@w...pl
    k...@w...pl k...@w...pl
    na powiekszanie i przedluzanie ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 5. Data: 2004-04-02 17:59:00
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    > Prawniczka z Poznania nawiaze wspolprace z radca lub adwokatem.Kontakt:
    > k...@w...pl
    Kolezanko po fachu droga, a na czym to owa wspolpraca ma polegac? Na czym
    sie Kolezanka droga zna? Jakie doswiadczenie? Bo jak widac, doswiadczenie w
    bywaniu na grupach dyskusyjnych zadne, a jesli nawet, to maniery jak
    najgorsze wyniesione. Za spam Kolezanki mi wstyd, bo wystarczy zwrocic sie
    do obu korporacji i zobaczyc, jakie maja adresy mailowe i radcowie i
    adwokaci. Moze oszczedziloby nam to spamu.
    Jan (prawnik z Poznania zreszta)