  • 1. Data: 2003-05-07 12:20:27
    Temat: wniosek o przyjecie spadku
    Od: "macros" <m...@h...pl>

    Witam

    Czy ma ktos moze, i moglby mi przeslac wniosek o przyjecie spadku?
    Ewentualnie jakies wskazowki jak go napisac.
    Z gory dziekuje.

    --
    pozdrawiam
    macros

  • 2. Data: 2003-05-07 19:20:17
    Temat: Odp: wniosek o przyjecie spadku
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik macros <m...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:fS6ua.87040$e...@n...chello.at...
    > Witam
    >
    > Czy ma ktos moze, i moglby mi przeslac wniosek o przyjecie spadku?

    Chodzi Ci o oswiadczenie o przyjeciu spadku, czy o wniosek o stwierdzenie
    nabycia spadku? Jesli to pierwsze to art. 1018 par 3 Kodeksu cywilnego mowi,
    ze mozna to uczynic przed sadem lub przed notariuszem, ustnie badz pisemnie
    z podpisem poswiadczonym urzedowo. Czyli stajesz i mowisz "przyjmuje spadek"
    ( z dobrodziejstwem inwentarza lub w sposob prosty ). Eto wsio ;-)

    Depi.

  • 3. Data: 2003-05-07 19:32:41
    Temat: Re: wniosek o przyjecie spadku
    Od: "macros" <m...@h...pl>

> [...]
    spadek"
    > ( z dobrodziejstwem inwentarza lub w sposob prosty ). Eto wsio ;-)

    Dzieki za odpowiedz. Chodzi mi o oswiadczenie o przyjeciu spadku, wiem ze
    mozna uczynic ustnie, ale to moja pisemna praca domowa i w tym wlasnie sek
    ;).

    --
    pozdrawiam
    macros