  • 1. Data: 2005-08-10 08:14:26
    Temat: wniosek o egzekucję długu - opieszałość sądu?
    Od: reggie<r...@w...pl>

    W styczniu został złożony wniosek do Sądu Rejonowego o wszczęcie
    postępowania w sprawie odzyskania pięniędzy. Musialam spłacić czyjąś
    podżyrowaną przez siebie pożyczkę. Do dłużnika zostało wysłane pismo z urzędu, i
    na tym koniec. Do dnia dzisiejszego nie ma znaku jakichkolwiek działań ze strony
    sądu. Czy coś można w tej sprawie zrobic? Może są jakieś terminy o których nie
    wiem?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-08-11 22:55:12
    Temat: Re: wniosek o egzekucję długu - opieszałość sądu?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    reggie napisał(a):
> [...]
    > podżyrowaną przez siebie pożyczkę. Do dłużnika zostało wysłane pismo z urzędu, i

    jakie pismo??? od kogo?

    > Do dnia dzisiejszego nie ma znaku jakichkolwiek działań ze strony
    > sądu.

    nawet wezwania do uiszczenia wpisu?

    > Czy coś można w tej sprawie zrobic?

    udać się do sądu i sprawdzić co się dzieje ze sprawą

    > Może są jakieś terminy o których nie wiem?

    a może jakaś decyzja sądu, o której nie wiesz...

    KG