    From: Hollow Quincy <h...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: własność intelektualna
    Date: Thu, 17 Feb 2011 06:55:56 -0800 (PST)

    Cześć,

    Chciałem się poradzić Was w takiej sprawie:
    Napisałem komuś program, jednak nie podpisaliśmy umowy, bo miałem duże
    zaufanie do danej osoby (nigdy więcej nie będę pracował bez podpisania
    umowy).
    Oczywiście osoba ta nie chce zapłacić dopóki nie zgodzę się na
    dodatkowe warunki, których nie mogę zaakceptować, bo jest to rozbój w
    biały dzień i nie tak się umawialiśmy.
    Nie podpisaliśmy umowy, nigdy nie przekazywałem praw do tego programu.
    Jednak kody programu są w repozytorium kodu firmy.
    Czy mogę zażądać, aby dana osoba (firma) zaprzestała korzystania z
    tego kodu? Czy muszę iść do sądu, żeby to wymusić? Jak wygląda moja
    sytuacja ?

    Dzięki za pomoc