    From: "wojtaszek" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: włamanie do piwnicy w bloku
    Date: Thu, 9 Nov 2006 11:15:33 +0100

    Witam,

    Wczoraj odkryłem, że do mojej piwnicy było włamanie. Mianowicie zauważyłem,
    że wokół mojej kłódki jest coś w rodzaju świeżego tynku. Kłódka na swoim
    miejscu nie ruszona. Obejżałem to dokładnie i stwierdziłem, że cały pas
    cegieł od góry do dołu jest zruszony, a tylko wokół kłódki jest położony
    placek tynku tak jakby na nowo były wmurowane cegły. Dodam, że ostatnio na
    moim osiedlu działała ekipa która podłączała CO sieciowe (wcześniej
    kotłownia osiedlowa). Moja piwnica sąsiaduje bezpośrednio z węzłem CO. Mam
    wrażenie, że to właśnie ta ekipa dokonała włamania, bo przybyły mi w piwnicy
    chyba dwie rury. Dodam, że piwnica jest moją własnością na podstawie aktu
    notarialnego, a osiedle jest wspólnotą mieszkaniową.
    Co z tym można zrobić?
    Wojtek