  • 1. Data: 2004-01-20 21:04:59
    Temat: pozwolenie na broń
    Od: "Monika" <a...@a...pl>

    Witam,
    jak wygląda procedura uzyskania pozwolenia na posiadanie broni?

    Monika

  • 2. Data: 2004-01-20 22:02:53
    Temat: Re: pozwolenie na broń
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Monika" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > jak wygląda procedura uzyskania pozwolenia na posiadanie broni?
    >
    > Monika

    Zajrzyj na pl.misc.militaria. W archiwum znajdziesz w ciągu ostatnich
    kilku miesięcy co najmniej kilka wątków, których nie ma sensu powielać.

  • 3. Data: 2004-01-21 01:13:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    Monika rzecze:
    > jak wygląda procedura uzyskania pozwolenia na posiadanie broni?

    Wyciągasz zaskórniaki - gdzieś ze 2 do 3 tysięcy złotych - i dajesz
    je właściwej osobie. Zapisujesz się do wskazanego klubu strzeleckiego,
    zaliczasz kurs, strzelania, zawody i dostajesz pozwolenie na broń.
    Potem kupujesz modele jakie tylko zechcesz.

    Coś mi się też obiło o uszy, że od tego roku można mieć bez zezwolenia
    REPLIKI broni sprzed Powstania Styczniowego, czyli chyba colt już nawet
    wchodzi w grę.
    Ale musiałabyś sobie to sprawdzić.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 4. Data: 2004-01-21 13:02:06
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Monika" <a...@a...pl> napisał:

    >jak wygląda procedura uzyskania pozwolenia na posiadanie broni?
    Zależy o jakiej broni myślisz. Ogólnie składasz wniosek do komendanta
    woj. lub powiatowego Policji wraz z wymaganymi ustawą [Dz. U. Nr 53,
    poz. 549 z 1999 r. oraz kolejne zm.] załącznikami , w tym odpowiednie
    badanie lekarskie. Po rozpatrzeniu otrzymujesz decyzję.

    Artur Golański