  • Data: 2005-03-23 22:30:01
    Temat: wejscie wlasciciela mieszkania bez mojej wiedzy
    Od: LukeMal <luke_costam@cos_tam_.pol> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    wyjasnienie:
    uzytkuje mieszkanie na podst. umowy uzyczenia.
    dowiedzialem sie przypadkiem u administratora budynku, ze wlascicielka
    mieszkania weszla pod moja nieobecnosc do mieszkania (ma swoje klucze
    oczywiscie) razem z osoba trzecia i w/w administratorem, zeby cos tam mu
    pokazac.

    pytanie:
    czy moze bez informowania mnie, bez mojej zgody wchodzic do mieszkania,
    ktore ja uzytkuje na okres jednego roku?
    a co jakby mi ukradla pieniadze? badz co badz kasy po katach nie chowam
    tylko leza sobie tu czy tam

    z gory dzieki za pomoc
    Lukasz