  • Data: 2005-03-24 09:20:02
    Temat: Re: wejscie wlasciciela mieszkania bez mojej wiedzy
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23 mar o godzinie 23:45, na pl.soc.prawo, RySZARd napisał(a):

    > ale jak sam napisałeś weszła w towarzystwie i nie po to, aby kraść.

    Ale co naoglądały się oczy i to jeszcze osób zupełnie postronnych - to ich
    - prawda?
    Jeżeli pytający zostawia np. bieliznę swoich partnerek na fotelach albo
    inne różne intymne przedmioty bądź ma jakieś przyzwyczajenia - to co?
    Chyba ma *prawo* do prywatności - prawda?
    Min. za to płaci właścicielce - za *zamieszkiwanie*.

    --
    Herbi
    24-03-2005 10:20:00