  • 1. Data: 2004-02-05 15:07:09
    Temat: vat
    Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <S...@n...pl>

    Witajcie, jak to jest z odliczeniem podatkowym w rencie? Przykladowo
    zakupilem towar o wartosci 5000zl (wozek pokojowy) jest faktura, renta
    socjalna zaluzmy jest w tym wypadku- czy odlicze calosc? Ile moge odzyskac z
    tego wiem ze 19% ale ma cos do tego ile podatku sie zaplacilo?

    Jeszcze jedno znajomy ma rente uczniowska i przyszlo mu rozliczenie ze ma
    dochod cos 6000 rocznie i podatku tylko 200zl to jakby kupil jakis sprzet to
    odzyska tylko 200zl?
    Bylbym wdzieczny za uswiadomienie mnie.

    Seba.

  • 2. Data: 2004-02-08 12:29:06
    Temat: Re: vat
    Od: "Piter" <p...@a...pl>

    niestety tak wartość zwrotu nie może przekroczyć sumy zaliczek na podatek
    dochodowy pobranych i wplaconych w ciągu roku podatkowego.
    Piotr
    Użytkownik "Sebastian Piotr Jasielski" <S...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:bvtm7i$44v$1@atlantis.news.tpi.pl...