  • 1. Data: 2008-03-30 13:57:48
    Temat: uznawalnosc polskich zezwolen za granica
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    jak wyglada uznawalnosc polskich papierow za granica? chodzi mi
    konkretnie o pozwolenie SEP do 1kV. czy jakies formalnosci trzeba
    zalatwiac, a jesli tak, to jakie?

  • 2. Data: 2008-03-30 14:00:50
    Temat: Re: uznawalnosc polskich zezwolen za granica
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Sarpedon pisze:
    > jak wyglada uznawalnosc polskich papierow za granica? chodzi mi
    > konkretnie o pozwolenie SEP do 1kV. czy jakies formalnosci trzeba
    > zalatwiac, a jesli tak, to jakie?
    SEP to stowarzyszenie wzajemnej adoracji, ktore nie daje żadnych
    pozwoleń, tylko "swoje" świadectwa kwalifikacji, które może ktoś uznać
    lub może nie uznawać, równie dobrze możesz z sąsiadem założyć
    Stowarzyszenie Sąsiadów i wydawać swoje książeczki np. "świadectwo
    kwalifikacji A do grilowania ogrodowego, do 10 kiełbas i 4 szaszłyków" -
    i taka sama będzie jego uznawalność (w kraju i za granicą).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2008-03-30 15:32:47
    Od: "tpsa" <o...@w...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
> [...]

    1/ O jakie świadectwa kwalifikacyjne chodzi? Jezeli do eksploatacji
    czy dozoru urządzeń energetycznych, gazowych lub ciepłowniczych wynikających
    z ustawy Prawo Energetyczne to nie są one SEP-owskie. Kwalifikacje sprawdza
    Komisja Państwowa powoływana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
    To, że taka komisja może być również powoływana przez SEP to tylko jedna
    z możliwości, jest wiele innych instytucji w których takie komisje istnieją.
    Tak więc potoczne okreslenie świadectwa jako SEP-owskie jest nieprawdziwe.
    2/W konkretnym kraju do kórego się wybierasz istnieją zapewne odpowiednie
    przepisy które regulują konieczność posiadania stosownych kwalifikacji
    i sposobu ich potwierdzenia tam więc należy zwrócić się z odpowiednim
    pytaniem.

    > SEP to stowarzyszenie wzajemnej adoracji, ktore nie daje żadnych pozwoleń,
    > tylko "swoje" świadectwa kwalifikacji, które może ktoś uznać lub może nie
    > uznawać, > | Bartlomiej Kuzniewski
    173

    Domyślam się, że Ty stosownego świadectwa w zakresie o jakim pisałem
    powyżej nie posiadasz i tylko tak sobie dywagujesz żeby coś tylko powiedzieć
    i to nie koniecznie mądrego.
    Jerzy Stanisław

  • 4. Data: 2008-03-30 15:51:23
    Od: BartekK <s...@N...org>

    tpsa pisze:
> [...]
    > Komisja Państwowa powoływana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
    No właśnie...

    > Domyślam się, że Ty stosownego świadectwa w zakresie o jakim pisałem
    > powyżej nie posiadasz i tylko tak sobie dywagujesz żeby coś tylko
    > powiedzieć i to nie koniecznie mądrego.
    Posiadam.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski