    From: " DMR" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [uwl]Pozabijam...
    Date: Tue, 12 Sep 2006 20:57:51 +0000 (UTC)

    Witam.

    Moja wspólnota mieszkaniowa uchwaliła sobie przebudowę... czegoś tam.
    Dokładnie nie wiem czego, bo uchwałę w tej sprawie dopiero mam zobaczyć.
    O zebraniu oczywiście nikt mnie wcześniej nie poinformował, nikt też nie
    pytał mnie, co o tym wszystkim myślę.

    W każdym razie, z tego co zdążyłem się od "Pana Zenka z meselkiem"
    dowiedzieć, przebudowa wymaga zasadniczej ingerencji w przebieg kilku rurek w
    moim mieszkaniu.

    Póki co skutecznie odganiam ostro napierającego "Pana Zenka", ale tę sprawę
    trzeba wreszcie uciąć.

    Pytanie - Co mam z tym wszystkim zrobić?

    Na ile wspólnota mieszkaniowa może sobie uchwalać przeróbki zmieniające układ
    lokalu, będącego przecież moją własnością? Gdzie leży granica kompetencji
    wspólnoty w zakresie ingerencji w lokale prywatne?

    Jeśli moja wspólnota następnym razem pójdzie o krok dalej i w
    ramach "modernizacji" instalacji CO radośnie uchwali sobie, że nowa kotłownia
    ma się znaleźć dokładnie w środku mojej kuchni, to czy tego typu uchwałę mam
    tradycyjnie zaskarżać (w pewnym sensie ją legitymizując) i pięknie prosić o
    wstrzymanie jej wykonania, czy po prostu olać jako niedopuszczalną i nieważną?

    Bardzo prosze o pomoc, zanim sprawa zacznie podlegać pod kk... ;-)