  • 1. Data: 2005-12-06 09:54:09
    Temat: ustawa o oplatach abonamentowych
    Od: pk <d...@p...fm>

    Witam.
    Mam maly problem, zmienila sie ww. ustawa, wg
    ktorej moj nieslyszacy ojciec nie musial placic
    abonamentu RTV. (ustawa zwalnia osoby nieslyszace).

    W nowelizacji ustawy dano taki zapis:
    zwolnienie nie przysluguja osobom, ktore pozostaja
    we wspolnym gospodarstwie domowym z co najmniej
    dwiema osobami, ktore skonczyly 26 rok zycia.

    I teraz moje pytanie, co to jest wg prawa gospodarstwo domowe?
    Czy wlasnosciowe mieszkanie w bloku, w ktorym
    zameldowanych jest troje osob (ojciec, matka i ja,
    wiek 28 lat) wg prawa jest gospodarstwem domowym?

    Dodam, ze nie mieszkam juz z rodzicami, w zwiazku z tym
    tak naprawde jest ich tylko 2. Co mam zrobic,
    zeby nie narazac ich na placenie abonamentu?
    Czy moge sie wymeldowac (nie meldujac sie nigdzie indziej)?

    pozdrawiam
    Pawel