  • Data: 2004-07-12 18:29:31
    Temat: urlop wychowawczy a umowa na zastępstwo
    Od: Basia<k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam takie zapytanie: korzystam obecnie z urlopu wychowawczego. Pozostało mi
    jeszcze 1,5 roku. Z zaprzyjaźnionej firmy mam propozycję pracy w charakterze
    umowy na zastępstwo za koleżankę, która idzie na urlop.
    Czy jest taka możliwość, żeby skorzystać z tej oferty - bądź co bądź zawsze to
    dodatkowy dochód - nie tracą świadczeń z tytułu urlopu wychowawczego? A może
    wystarczy w tej sytuacji umowa zlecenie?
    Czy jeżeli skorzystam z oferty to czy mam obowiązek powiadomić o tym ZUS (a
    jeśli tak to w jakim terminie)?
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Basia

    -> http://usenet.pomocprawna.info