  • 1. Data: 2005-01-08 15:36:44
    Temat: urlop wychowawczy a dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Wazka" <w...@h...com>

    Jestem na urlopie wychowawczym i dostaje od panstawa pieniadze (suma
    szokujaca ;) Chcialabym rozpoczac wlasna dzialalnosc gospodarcza. Panstwo
    jednak przestanie mi placic. Czy przez czas zalatwiania dokumentow bede
    otrzymywac pieniadze (rejestracja, remont itp rzeczy zajma mi jakies 2
    miesiace)?
    pozdrawiam
    Kaska

  • 2. Data: 2005-01-08 16:32:57
    Temat: Re: urlop wychowawczy a dzialalnosc gospodarcza
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:croup4$crn$1@nemesis.news.tpi.pl
    Od: Wazka <w...@h...com>
    Było:
> [...]
    > zalatwiania dokumentow bede otrzymywac pieniadze (rejestracja,
    > remont itp rzeczy zajma mi jakies 2 miesiace)?

    E tam niech mąż (TZ) założy działalność a ty się zajmuj dzieckiem ;-)
    Później możesz otworzyć na siebie ... A jeszcze lepiej dla budżetu domowego
    gdy prowadzi "na początku" działalność ktoś kto ma umowę o pracę.
    Niestety urlop to urlop, albo pracujesz albo jesteś na urlopie.

    Twoja sytuacja jest chyba taka:
    W momencie rozpoczęcia działalności - to jest chyba pierwsza faktura
    sprzedaży albo pierwszy wpis do KPiR - kończy ci się urlop ...

    Ale mogę się mylić ... bo tylko prowadzę działalność, nie jestem księgowym i
    nie byłem w takiej sytuacji ...

    Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
    To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

  • 3. Data: 2005-01-08 21:01:55
    Od: "Wazka" <w...@h...com>

> [...]
    > sprzedaży albo pierwszy wpis do KPiR - kończy ci się urlop ...
    >
    > Ale mogę się mylić ... bo tylko prowadzę działalność, nie jestem księgowym

    maz jest obcokrajowcem i jest w polsce na karcie pobytu. nie moze wiec
    prowadzic dzialalnosci gospodarczej.
    kaska