    From: "Iga" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: urlop macierzyński- prosze o pomoc
    Date: Mon, 28 Apr 2003 16:49:17 +0200

    Jutro musze zaniesc dokumenty do pracy, a nie wiem jak to zrobic..
    Urodzilam bliznieta, ktore musialy zostac w szpitalu- tuz przed porodem
    bylam na zwolnieniu lekarza gin. Razem z wypisem ze szpitala dostalam
    skierowanie na urlop "I czesc ustawowo" I tu mam problem. Moje dzieciatka
    urodzily sie 19 kwietnia- wobec czego ustawowe 8 tygodni(w przypadku
    pozostania dzieci w szpitalu) uplynie 14 czerwca. Pytanie: czy nikt nie
    wliczy mi do tych 8 tygodni L-4 sprzed porodu? W ustawie jest napisane ze
    moge wykorzystac reszte po wypisaniu dzieci ze szpitala- czy to znaczy ze
    moge teraz zlozyc wniosek o caly(26tyg.) urlop czy moge wziasc tylko te 8
    tyg.? Pracuje w szkole i powrot na dwa ostatnie tygodnie roku szkolnego jest
    niemozliwy, gdyz dojezdzam codziennie do Kliniki w ktorej leza moje dzieci.
    Jezeli w tej grupie moze mi ktos pomoc- bede ogromnie wdzieczna
    Pozdrawiam
    Iga