  • 11. Data: 2009-04-29 09:30:49
    Temat: Re: uprawniony do reprezentacji - Sp z o.o.
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Baloo pisze:

    > Dobrze, to po grzyba w takim razie wyróżnia się prokurę

    Bo prokura jest szcególnym rodzajem pełnomocnictwa, którego zakres
    uregulowany jest ustawowo.
    > pełnomocnictwo, skoro drugie z powodzeniem może zastąpić to pierwsze i w
    > dodatku bez konieczeności wpisu do KRS?

    A to pierwsze nie wymaga legitymowania sie pełnomocnictwem i
    dyskutowania nad jego zakresem, wystarczy okazać wpis do krs.

    > Swoją drogą na masie dokumentów jest obowiązek podpisywania się
    > reprezentantów spółki (wg KRS), a nie dopuszcza się podpisów
    > pełnomocników.

    Tzn. jakie dokumenty masz na myśli? Bo ja znam tylko takie, które są
    związane z czynnościami rejestrowymi.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl