  • 21. Data: 2004-10-22 21:41:06
    Temat: Re: unieważnienie małżeństwa
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cl7oh8$dtm$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > szerszen napisał
    > ksiezulki to
    >
    > Nie ma czegos takiego jak rozwod koscielny. Jest uniewaznienie
    > malzenstwa. I niekoniecznie musi trwac latami. Sprawa mojej kolezanki
    > zakonczyla sie po roku, a ona sama wcale nie narzekala na
    > nieprzyjemnosci ze strony ksiezulkow.

    Jeśli to nie jest zbyt osobiste - na czym oparli wniosek o stwierdzanie
    niewaznosci?

    Pzdr,
    baLab

  • 22. Data: 2004-10-23 05:54:43
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    BaLab napisał
    > Jeśli to nie jest zbyt osobiste - na czym oparli wniosek o
    stwierdzanie
    > niewaznosci?

    Tego niestety nie wiem. Moge sie jedynie domyslac. I dlatego, ze to
    domysly - nie ujawnie ich :)

    pozdrawiam
    Gosia

  • 23. Data: 2004-10-23 22:30:41
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik szerszen napisał(a) w wiadomości news:cl7km0$9l6$1@opal.futuro.pl:

    > uniewaznic malzenstwo jesli wogole w polsce mozna, to w jakims bardzo
    > krotkim czasie po slubie, (krotkim to oznacza dni albo tygodnie)

    To tylko twoja teoria. Unieważnienie małżeństwa jest mozliwe w każdym czasie o
    ile są spełnione ku temu przesłanki.

    --
    JOHNSON :)