  • Data: 2005-09-20 06:55:58
    Temat: umowa użyczenia lokalu a odpis faktur w PIT i VAT
    Od: "Kuba" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moi rodzice kupili lokal użytkowy, a ja mam umowę użyczenia tegoż lokalu
    wydana mi przez rodziców.
    Czy aby odpisywać opłaty za użytkowanie w PIT i VAT ( są 2 faktury: favat od
    spółdzielni oraz favat za prąd ) muszę przepisać je na siebie ?
    W końcu w US okazuję akt notarialny i umowę użyczenia więc logiczne że
    pownienem móc sobie odpisywać opłaty z tych faktur skoro w umowie użyczenia
    jest punkt że wszelkie opłaty związane z lokalem ponoszę ja .
    Czy w US nie będą robic problemów że odpisuję faktury za media których nie
    jestem adresatem ?
    pozdrawiam
    Kuba