    From: "Dariusz S." <mail[cut_it]@dsroka.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa o zachowaniu tajnosci
    Date: Mon, 6 Nov 2006 10:20:01 +0100

    Witam..

    Dostalem propozycje pracy a z nia umowe o zachowaniu tajnosci. W skrocie
    chodzi o ochrone materialow przekazywanych mi przez firme umozliwiajacych mi
    wykonanie zlecenia (pisanie programow komputerowych).

    Przemilczajac fakt ze z tej umowy prawie nic nie rozumiem (umowa jest umowa
    o umowie stanowiacej umowe cos w ten desen). Zwrocil moja uwage tylko jeden
    punkt i zastanawiam czy jest on 'grozny' w jakikolwiek sposob. Brzmi on tak:

    Z uwagi na znaczne nakłady inwestycyjne, jakie xxx lub klienci xxx ponieśli
    w celu opracowania informacji i materiałów udostępnianych na podstawie
    niniejszej umowy, ................................niniejszym potwierdza, iż
    jakiekolwiek nieautoryzowane ujawnienie lub wykorzystanie takich informacji
    lub materiałów narazi xxx na poniesienie znacznych i trwałych strat
    finansowych. W związku z tym ............................. zobowiązuje się
    do wypłacenia xxx odszkodowania za takie straty, w wypadku gdy wynikły one
    wskutek złamania przez .............................. jakichkolwiek
    postanowień lub uzgodnień określonych w niniejszej umowie.
    ................................. ponadto potwierdza, że wypłacenie
    przyznanego orzeczeniem sądu odszkodowania w żaden sposób nie ogranicza praw
    xxx do zastosowania jakiegokolwiek innego środka prawnego w celu uzyskania
    rekompensaty za takie naruszenie.

    Jakby ktos mogl rzucic okiem i powiedziec co o tym mysli, z gory dziekuje.

    Pozdrawiam
    Dariusz S.