    From: "rav" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa o wynajem domku letniskowego
    Date: Fri, 19 Nov 2004 22:32:30 +0000 (UTC)

    Witam,
    We wrzesniu biezacego roku, jako wlasciciel domku letniskowego podpisalem
    umowe o wynajem domku z firma XXXXX. W umowie jednoznacznie jest napisane, ze
    jej rozwiazanie moze nastapic nie wczesniej niz z dniem 14.01.2006. Umowa
    dotyczy posrednictwa najmu domku wczasowego.
    Ja jednak niestety musze zrezygnowac z w/w umowy i zastanawiam sie w jaki
    sposob. W umowie widnieja takie sformulowania:
    "Pozaterminowe wypowiedzenia nie beda akceptowane"
    "...obiekt pozostaje wylacznie do dyspozycji firmy XXX"
    "obiekt nie moze byc wynajmowany przez wlasciciela".
    "Jezeli wlasciciel wypowiada niniejsza umowe przed czasem wowczas firma XXXX
    zastrzega sobie prawo domagania sie zwrotu wszelkich wydatkow zwiazanych z
    ogledzinami, katalogowaniem, marketingiem jk i utracona prowizja".

    Dodam tutaj, ze jak dotychczas jedyne koszty jakie poniosla firma XXX to koszt
    zwiazany z umieszczeniem oferty mojego domku w katalogu oraz na stronie www"

    Czy istnieja jakies mozliwosci, ktore pozwolilyby mi rozwiac powyzsza umowe
    przy jak najmniejszych konsekwencjach?