    From: Maciek <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa o dzielo / zlecenie - zerwanie umowy
    Date: Fri, 10 Mar 2006 13:30:17 +0100

    dzien dobry,

    chcialbym sie dowiedziec jakie konsekwencje moga mi grozic w przypadku
    nie wywiazania sie z umowy o dzielo / zlecenie.

    podpisana przeze mnie umowa zawiera w tytule 'umowa o dzielo', ale czy
    faktycznie takowa jest, ciezko orzec. umowa jest na wykonanie
    oprogramowania komputerowego, zawiera punkty mowiace o przeniesieniu
    praw autorskich, majatkowych itd na zleceniobiorce, nie okresla kar
    pienieznych / innych kar, w przypadku nie dopelnienia realizacji
    zadania, ale zawiera ogolne stwierdzenie 'w sprawach nieuregulowanych
    postanowieniami niniejszej umowy, zastosowanie maja przepisy polskiego
    prawa cywilnego'.

    wiec, mozliwe jest zerwanie umowy bez (razacych) konsekwencji?
    pomozcie prosze, ostatnimi dniami stalem sie klebkiem nerwow z siwymi
    wlosami przez ten projekt..

    pozdrawiam.