    From: "pk" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa o dzielo - niedopelnienie warunkow przez Zleceniodawce
    Date: Tue, 10 Feb 2004 10:12:53 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@ww178.internetdsl.tpnet.pl

    Pod koniec grudnia podpisalem z pewna firma umowe o dzielo - wykonanie
    serwisu internetowego. W umowie stoi, ze Zleceniodawca ma mi do 7 dni od
    podpisania umowy dostarczyc materialy potrzebne do wykonania serwisu.
    Materialow jednak zadnych do tej pory nie otrzymalem, dzwonilem, slalem juz
    do nich dwa listy polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w tej sprawie.
    Sadze, ze sie rozmyslili i maja zamiar mnie po prostu olac a ja sie juz dosc
    sporo napracowalem nad serwisem korzystajac z wytycznych udzielonych ustnie
    przez Zleceniodawce czakajac na obiecane dokladne materialy. Poniewaz dalej
    sie nie odzywaja chcialbym dochodzic swoich praw na drodze sadowej. Czy mam
    szanse na jakies zadoscuczynienie finansowe ? Ile czasu moze trwac takie
    postepowanie i z jakim kosztami sie wiazac ? A moze lepiej dac sobie spokoj
    ? Tylko szkoda mi mojej pracy (ale to chyba nie jest argument dla sadu bo
    jak nie bylo materialow to teoretycznie nie moglem jej rozpoczac) i planow
    zwiazanych z wynagrodzeniem za realizacje tego zlecenia.

    Pozdrawiam,
    Pawel.