    From: "sanczes" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ukryte wady pojazdu - po pół roku od kupna
    Date: Fri, 16 Mar 2007 10:06:33 +0100

    Jak w temacie, - pół roku temu kupiłem motocykl, zdawałem sobie sprawę, że
    leżał bo pewne symptomy na to wskazywały.
    dopiero jednak teraz mechanik szykując motocykl do sezonu, po zdjęciu
    wszystkich owiewek dopatrzył się pękniętej ramy, - co to znaczy w 100-konnym
    motocyklu nie muszę chyba wyjaśniać, całość skrzętnie zaszpachlowano i
    pomalowano, że nawet gdybym wówczas rozebrał motocykl prawdopodobnie nie
    zobaczyłbym tego.
    Dlamnie to jest jednoznazcne z zamachem na moje i nie tylko moje życie-
    konsekwencje rozpadnięcia się ramy w trakcie jazdy chyba są jasne. Czy
    oprócz "sklepania gościowi miski" mogę coś dochodzić?
    pozdrawiam
    jchodoniuk