  • 1. Data: 2002-01-25 16:20:25
    Temat: udziały w spółce
    Od: "Bogdan K" <b...@p...com>

    Witam

    Udziałowiec spółki 25% udziałów w ramach podziału majątku /rozwód/ chce
    przekazać udziały byłej żonie po cenie nominalnej. Czy taka zmiana własności
    udziałów wymaga zgody pozostałych udziałowców spółki??
    Czy istnieje w tym momencie możliwość pierwokupu przez spółkę??

    Bogdan K

  • 2. Data: 2002-01-25 16:29:42
    Temat: Re: udziały w spółce
    Od: "Ituś" <w...@i...pl>

> [...]
    > udziałów wymaga zgody pozostałych udziałowców spółki??
    > Czy istnieje w tym momencie możliwość pierwokupu przez spółkę??

    Z tego co wiem to zależy od Umowy Spółki

    Pozdrawiam
    Ituś