    From: Rentier <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: tzw. handlarz, sprzedawca drewna kominkowego
    Date: Wed, 22 Aug 2012 23:27:27 -0700 (PDT)

    Witam.
    Temat stary jak świat, oszustwa na porządku dziennym. Rozpytałem swoje środowisko i
    nastawienie ludzi jest takie:"EEee, nie warto dla stówki włóczyć się po sądach"
    Jednak szlag mnie trafia,jak te gnojki robią ludzi w balona.
    Znane mi metody:
    1. U nich metr przestrzenny (dla kupujących metr sześcienny:-)wynosi zwykle 0,6 mp
    2. U nich drewno np.bukowe = 20% buk reszta topola czy inny badziew- laik nie odróżni
    3. Są mistrzami w układaniu klocków z nieprawdopodobnym luzem- vide pkt 1.
    4. Zawsze przywożą "panie,suche,leżało w lesie pół roku" a u kupującego ocieka sokami
    5. Biorą za dostawę 100% kasy i tyle ich widzieliśmy

    Rozumiem,że powiecie- kupujący jest sam sobie winien.Ale chciałbym ten wątek zostawić
    na boku.
    _______________
    Do mnie przyjechał koleś z polecenia mojego dobrego kumpla: "terminowy, drewno ok
    etc." Nie miałem podstaw być podejrzliwym- błąd.
    Przywiózł kumplowi w kilku transzach z 15mp, a ten zanim zinwentaryzował dostawy
    polecił go mnie.
    Efekt - mam 250 zeta w plecy.
    Policja: "to nie jest nawet wykroczenie, proszę pana, to niedotrzymanie warunków
    umowy, więc proces cywilny"
    Urząd skarbowy (gad nie prowadzi nawet działalności- ustaliłem sam): "twierdzi pan,że
    nie dostał od niego faktury? Aaaa,i nie prowdzi działalności? Mała kwota, nasza
    kontrola ma co robić.."

    Macie swoje sposoby na tępienie tych parchów poza Ukraińcami? Przeciez nie byłem
    pierwszym ani ostatnim. U węglarzy jest może łatwiej- sumy wyższe, a z tymi mętami
    co?