  • Data: 2002-04-15 13:51:08
    Temat: tp.sa-nieautoryzowany dostęp
    Od: "hoolera" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam bardzo powazny problem.
    Interesują mnie informacje nt. możliwości nieaotoryzowanego korzystania z
    telefonu prywatnego bez wiedzy abonenta.
    TePsa twierdzi, iż skoro linie jast ziemna a skrzynki nienaruszone [ tj. bez
    znaku włamania ] to z umeru korzystałć mógł jedynie abonent.

    Otoczka mojego problemu jest prozaiczna - mój klient nadzwonił na 0 - 700
    ...... ok. 53 000 zł. a twierdzi że to nie on.

    Proszę o pomoc. Sprawa bardzo pilna !
    terminy sądowe.