  • 1. Data: 2002-11-02 18:58:08
    Temat: Re: temat wieczny wypowiedzenie i raczej bledy w nim zawarte
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 2 Nov 2002 19:33:39 -0000, "kto to" <k...@o...pl>
    zakodował:

    >Witam
    >Mam pytanie czy bledy jakie zauwazylem w wypowiedzeniu moga skutkowac tym ze
    >wypowiedzenie bedzie niewazne?

    O tym zadecyduje sąd. IMHO powinieneś wnieść w ciągu 7 dni odwołanie
    do sądu pracy (powinno być o tym pouczenie na wypowiedzeniu). To "bla
    bla" też przemyśl - to nie koniecznie może być uzasadnieniem
    wypowiedzenia umowy.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 2. Data: 2002-11-02 19:33:39
    Od: "kto to" <k...@o...pl>

    Witam
    Mam pytanie czy bledy jakie zauwazylem w wypowiedzeniu moga skutkowac tym ze
    wypowiedzenie bedzie niewazne?
    otoz pracodawca wskazal date umowy (wypowiadanej /na czas nieokreslony/) rok
    pozniej zamiast 2001 wpisany jest 2002, poza tym jest sformulowanie ze
    powodem jest bla bla wymieniony w zakresie czynnosci (nic takiego nie
    podpisywalem) a nie zakresie obowiazkow (to jest podpisane przeze mnie). Czy
    te bledy jeden "czeski" drugi raczej wyglada mi na powazniejszy
    Pozdrawiam
    Al