  • 1. Data: 2007-12-23 23:31:14
    Temat: telewizja kłamie
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>

    Telewizja kłamie to oczywiste, ale czy nie ma jakichś granic? Czy
    telewizja może sobie legalnie wymyślać najbardziej absurdalne kłamstwa i
    serwować to jako "fakty"? Pytam w sumie z ciekawości, bo podejżewam, że
    nawet jeżeli jest o tym jakiś paragraf to raczej nie jest to
    przestępstwo ścigane z urzędu a ja się nie zamierzam z nikim sądować :)
    Jeżeli kogoś ciekawi to chodzi mi o tą perełkę:

    http://www.tvn24.pl/28377,1533308.1,0,1,fakty_wiadom
    osc.html

    Artykuł o islandi, a z ciekawszych bzdur:
    *darmowa służba zdrowia :-O
    hehe płaci się za każdą bzdurę, za samo wejście do lekarza, każdy
    zabieg, świstek czy cokolwiek.
    *darmowe przedszkola
    przedszkole kosztuje 1/4 przeciętnej wypłaty
    *fizol w rybiarni może zarobić 50k pln
    hehe to już przegięcie, poznałem kilka osób które pracują w ten sposób i
    z tego co wiem to nie zarabiają nawet 5k :)

    Z tego co tam powiedzieli to prawdą jest tylko to, że nie ma tam
    polskiej ambasady :-)

    Powtarzam więc moje pytanie czy prawo pozwala tak bezczelnie kłamać?
    No i ciekawi mnie jaki cel przyświeca twórcom takich historyjek :-|
    pozdrawiam serdecznie

    --
    ---

  • 2. Data: 2007-12-24 08:37:02
    Temat: Re: telewizja kłamie
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news://news-archive.icm.edu.pl/fkmr7b$lvr$1@inews.ga
    zeta.pl
    użytkownik *Jakubo* napisał(a):

    > *fizol w rybiarni może zarobić 50k pln
    > hehe to już przegięcie, poznałem kilka osób które pracują w ten sposób i
    > z tego co wiem to nie zarabiają nawet 5k :)

    To że oni tyle nie zarabiają niw wyklucza, że ktoś może. O reszcie się nie
    wypowiadam, bo ani nie wiem czy to prawda czy nie, ani mnie to nie
    interesuje.

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2007-12-24 09:15:35
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Powtarzam więc moje pytanie czy prawo pozwala tak bezczelnie kłamać?
    > No i ciekawi mnie jaki cel przyświeca twórcom takich historyjek :-|
    > pozdrawiam serdecznie

    Przecież to proste tvn = antypolski układ = zachęcanie obywateli do
    emigracji

  • 4. Data: 2007-12-24 11:58:31
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jakubo" <t...@f...o2.shmoo.pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Moze poki nie narusza czyjegos dobrego imienia. To raczej kwestia bardzo
    niskiego poziomu dziennikarstwa w Polsce, ale to juz temat na inna grupe!

  • 5. Data: 2007-12-24 12:09:29
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież to proste tvn = antypolski układ = zachęcanie obywateli do
    > emigracji

    A tak poza tym wszyscy zdrowi? :> Najbardziej do emigracji zachecilo ludzi
    PiS i pewne radyjo z Torunia. Jakby rzadzili dalej to by z Polski nie
    wyjechalo 2mln, ale 20 mln.

  • 6. Data: 2007-12-26 16:12:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 24 grudzień 2007 00:31
    (autor Jakubo
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fkmr7b$lvr$1@inews.gazeta.pl>):

    > http://www.tvn24.pl/28377,1533308.1,0,1,fakty_wiadom
    osc.html

    Cóż, przecie ta telewizja sama reklamuje się jako ,,dla wykształciuchów''.
    Jaka publiczność, taki poziom materiału....

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl