  • 1. Data: 2003-10-07 20:44:08
    Temat: telefon w kupowanym mieszkaniu
    Od: "RamoczKa" <ramokomar@[No SPAM!]poczta.onet.pl>

    Czy akt notarialny będzie podstawą abym to nie ja płaciła za telefon w
    momencie, kiedy okaże się, że poprzedni właściciel mieszkania nie opłacił
    rachunku telefonicznego i zalega z opłatami?
    Tak na wszelki wypadek chcę się upewnić ;-)

  • 2. Data: 2003-10-08 18:06:17
    Temat: Re: telefon w kupowanym mieszkaniu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Telefon jest przywiązany do osoby, a nie do lokalu. Choćby nie wiem co, to
    nikt Cię nie zmusi do zapłaty za gościa rachunków.