  • 1. Data: 2003-10-07 20:07:14
    Temat: Poszkodowani w stanie wojennym
    Od: "Wlodek" <s...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie grupowiczów!
    Przeszukałem dzisiaj net, łącznie z Sejmem w poszukiwaniu Ustawy z lat
    90-tych o osobach represjonowanych w stanie wojennym. Z tego co pamiętam
    mówiło się tam o tym, że takie osoby mogą się starać o przywrócenie do pracy
    w zakładach, z których byli zwolnieni a także o tym, że okres pozostawania
    bez pracy po zwolnieniu w wyniku represji liczy się do emerytury tak, jakby
    pracowali w ostatnim zakładzie. Ponieważ nic nie znalazłem, bardzo proszę o
    link do tekstu tej Ustawy lub sam tekst.
    Dzięki i pozdrawiam, Włodek