  • 201. Data: 2022-02-17 23:53:02
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-15 o 16:00, J.F pisze:

    > Wojewoda grozi ... na ich potrzeby :-)
    >
    > Ale cos mi sie tu nie zgadza - gdzie te wolne łóżka - na oddzialach
    > covid, czy innych?
    >
    > Jest jeszcze inna sprawa - ze ostatnio zaczelo sie zamykanie oddzialow
    > z braku personelu.
    > Rzeczywisty brak personelu, czy o pieniadze poszlo?

    > Nie ma, nie ma - wycieczka jest w programie szkolnym i obecnosc
    > obowiazkowa. Nie moga rodzice usprawiedliwac wagarow :-)

    To kto może zwonic z wycieczki?

    Mnie w podstawówce usprawiediwienia o nieobecności lub zwonienie z W-F-u
    pisala koleżanka z klasy (za mojego ojca). Specjalistką była od różnych
    stylów pisma.

    --
    animka

  • 202. Data: 2022-02-18 11:44:40
    Temat: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł się zaszczepić?]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 17 Feb 2022 18:42:29 +0100, Kviat napisał(a):

    > Faszyści urządzili w lesie urodziny Hitlera. Wszystko jest od dawne
    > jasne i klarowne. A ty za każdym razem jak ktoś porusza ten temat
    > wyskakujesz jak jakiś umysłowy niedorozwój ze swoimi wątpliwościami...
    > "a przecież tam byli dziennikarze, a może to dziennikarze zorganizowali
    > prowokację, a może..."
    >
    > "Trzeba się szczepić."
    > "a po co się szczepić?"
    > "Może po to, żeby nabyć lepszej odporności."
    > "Ale po co"
    > "Po to, żeby nie zachorować i nie umrzeć."
    >
    > I tak do zajebania :)

    To chyba jakiś emeryt albo inny bezrobotny, bo ma nieskończenie dużo czasu,
    żeby grasować po wszystkich grupach i zalewać interlokutora słowotokiem
    tudzież powtarzanymi w kółko kłamstwami, na które normalny człowiek nie ma
    czasu odpowiedzieć. Taka mutacja Galopu Gisha.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 203. Data: 2022-02-18 11:57:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 17 Feb 2022 17:02:33 +0100, J.F napisał(a):

    > Ano, wyszlo jak zwykle.
    > Ale moze intencje byly dobre :-)

    No faktycznie, dla rodziny i znajomych Szumowskiego intencje były wręcz
    znakomite. Tyle przewalić przy okazji kowida nie każdy by umiał, ale PiS to
    przecież elita.

    > No coz, jak sie kupuje w trybie pilnym urzadzenia, na ktore jest
    > akurat olbrzymie zapotrzebowanie, to nie ma sie co dziwic,
    > ze maja dziwne pochodzenie i niekoniecznie wszystkie potrzebne
    > papiery, tudziez kompletne wyposazenie.

    Trzeba było kupić w trybie normalnym, ale wtedy nie dałoby się zrobić
    takiego wielkiego wała na skalę antonowa.

    > Jakich znowu klamstw?
    > Co najwyzej liczby mam złe podane - tzn takie podano, ja tylko
    > przeliczylem.

    Co konkretnie przeliczyłeś i wyszło, że szczepionki "nie działają"?

    > Jak np z tym PKB - wydaje mi sie, ze jakosc sluzby zdrowia ma wplyw
    > na przezywalnosc Covid, ale wyniki podales.
    >
    > Tylko ze juz z wykresu wynikalo, ze w krajach "starej Unii",
    > smiertelnosc byla podobnie niska niezaleznie od PKB, w
    > nowej Unii" smiertelnosc byla mocno rozna, choc PKB podobnie male.

    https://drive.google.com/file/d/1VN1fwmBDzwD3UHprUVD
    OmurHlg4HObMb/view?usp=sharing

    Belgia miała największą śmiertelność w całej UE.
    Na wykresie groch z kapustą; gdzie ta "podobnie niska śmiertelność
    niezależnie od PKB w krajach starej Unii"?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 204. Data: 2022-02-18 18:15:06
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 17.02.2022 14:16, J.F wrote:
    > Tylko troche mnie martwi ze to jakies "Z-score", jak sami piszą -
    > odchylka dzielona przed odchylenie standardowe.
    > Kraje, co sie wykażą niefrasobliwoscią w raportowaniu i dużymi
    > wahaniami, potem będą miały male piki ?

    Możemy sobie dalej pitu pitu o różnych wskaźnikach, a winni bałaganu prą
    dalej. Spójrz co w Kanadzie odwalili.

    "as of today, a bank or other financial service provider will be able to
    immediately freeze or suspend an account without a court order."

    "they will be protected from civil liability for actions taken in good
    faith." x-D

    https://twitter.com/RebelNewsOnline/status/149334871
    9432978437

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 205. Data: 2022-02-18 19:48:18
    Od: n...@o...pl

    Mateusz Bogusz <m...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > immediately freeze or suspend an account without a court order."
    > "they will be protected from civil liability for actions taken in good

    U nas sanepid też otrzymał prawo egzekucji z konta nawet zanim dowiesz się o
    tym, nie mówiąc już o takich "drobnostkach" jak decyzja sądu.

  • 206. Data: 2022-02-18 19:54:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.02.2022 o 19:48, n...@o...pl pisze:

    > U nas sanepid też otrzymał prawo egzekucji z konta nawet zanim dowiesz się o
    > tym, nie mówiąc już o takich "drobnostkach" jak decyzja sądu.

    I mamy na to kurewsko mocna podstawy naukowe;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 207. Data: 2022-02-20 20:32:57
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 18.02.2022 19:54, Shrek wrote:

    > I mamy na to kurewsko mocna podstawy naukowe;)

    Prawne też.

    "Tym samym sanepid swoim działaniem wyjął się spod ram prawa, zamykając
    w domach miliony Polaków. Zgodnie z sentencją sądu administracyjnego,
    działania sanepidu są fikcyjne i nie mieszczą się w granicach prawa
    administracyjnego. Tym samym każda kwarantanna nakładana bez decyzji
    administracyjnej de iure nie obowiązuje."

    https://newsmap.pl/sanepid-wyjety-spod-kontroli-sado
    wej-poniewaz-nie-przestrzega-prawa/

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 208. Data: 2022-02-20 23:17:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > administracyjnego. Tym samym każda kwarantanna nakładana bez decyzji
    > administracyjnej de iure nie obowiązuje."

    Ta wykładnia jest trochę bez sensu. Równie dobrze mogliśmy złożyć skargę
    na decyzje mamy, że nie możemy mieć telefonu komórkowego, sąd by odmówił
    jej rozpatrzenia, a my byśmy na tej podstawie stwierdzili, że matka
    działa bezprawnie. Nie na każde działanie służy skarga do sądu i wcale
    nie oznacza to, ze działania te są bezprawne.

    --
    Robert Tomasik

  • 209. Data: 2022-02-20 23:25:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > działa bezprawnie. Nie na każde działanie służy skarga do sądu i wcale
    > nie oznacza to, ze działania te są bezprawne.

    Normalnie kulson jak ojciec. I wytłumaczy i przypierdoli i odwołanie nie
    przysługuje;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 210. Data: 2022-02-21 08:32:26
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.02.2022 o 18:05, Jacek Maciejewski napisał:

    > Akurat czytałem sprawozdanie Pfizera dot. testowania jego szczepionki.
    > Zapewniam cię że nic tam nie było zbyt krótkie ani zbyt małe.

    zbyt krótki był czas badania skuteczności, gdyż nie można założyć
    równomiernego rozłożenia się spotkania z patogenem - wskazują na to
    wyniki mniej niż 1% przypadków pozytywnych wśród grupy niechronionej na
    to wskazuje. Nieuprawnione jest wtedy użycie wzoru porównującego i
    określającego skuteczność szczepionki. Tyle z mojej strony, bo akurat na
    tym się znam, czytałem również zastrzeżenia do innych części badania,
    ale to nie moja specjalność, więc się nie będę wypowiadał i całkowicie
    pominę, że dokumenty które FDA ponoć zanalizowała w
    kilkanaście/kilkadziesiąt dni nie mogą być opublikowane w ciągu kilku
    lat bo jest ich za dużo....

    A oto przykład jak instytucje podejmowały decyzje o dopuszczeniu preparatów:
    https://pbs.twimg.com/media/FMCBsTCUcAQ6ERk?format=p
    ng&name=900x900

    --
    http://zrzeda.pl