  • 1. Data: 2006-02-25 11:50:53
    Temat: szukam tekstu zarządzenia sztabu generalnego
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Dokładnie czegoś takiego, jak:

    Zarządzenie Sztabu Generalnego WP nr Pf 218/93 z dn. 21.12.1993

    Ponoć pomimo, że początkowo poufne ("Pf") obecnie jest dostępne,
    niemniej w necie znaleźć go nie mogę. Próbowałem dzwonić do MON i do
    sztabu, ale najwyraźniej w sobotę nie pracują.

    Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

  • 2. Data: 2006-02-25 14:08:33
    Temat: Re: szukam tekstu zarządzenia sztabu generalneg
    Od: Maciek<p...@i...pl>

    Gdzieś na interii widziałem stronę z dziennikami urzędowymi MON ale nie wiem czy
    tam to znajdziesz. Pozatym możesz spróbować zadać to pytanie na http://www.nfow.pl/

    -> http://usenet.pomocprawna.info