  • 1. Data: 2007-09-03 21:04:40
    Temat: świetny mail dostałem ...
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    Ciekawe, pewnie którys z lokatorów, o których tak źle napisałem :)

    From - Mon Sep 03 22:51:33 2007
    From: =?UTF-8?Q?zbychu6666?= <z...@o...pl>
    To: k...@o...pl
    Date: Mon, 03 Sep 2007 22:47:41 +0200

    ty pedale jak cie spotkam to masz pewnosc zr cie zabije ty skurwysynu a
    i tak cie dowiem

    inetnum: 82.139.0.0 - 82.139.15.255
    netname: DAMINET
    descr: Network in Radom, Skarzysko-Kamienna
    descr: Jelenia-Gora, Legnica
    descr: Telewizja Kablowa Dami Sp. z o.o.
    country: PL
    admin-c: mz805-ripe
    tech-c: kg733-ripe
    status: ASSIGNED PA
    mnt-by: DAMINET
    mnt-lower: DAMINET
    mnt-routes: DAMINET
    source: RIPE # Filtered

    person: Marcin Zwierzchowski
    address: Vectra S.A.
    address: Al. Zwyciestwa 253
    address: 81-525 Gdynia
    address: POLAND
    phone: +48 58 6248352
    e-mail: m...@v...pl
    nic-hdl: MZ805-RIPE
    mnt-by: VECTRANET-MNT
    source: RIPE # Filtered

    person: KAROL GORALSKI
    address: Vectra S.A.
    Al. Zwyciestwa 253
    81-525 Gdynia
    phone: +48 58 6248352
    e-mail: k...@v...pl
    nic-hdl: KG733-RIPE
    mnt-by: VECTRANET-MNT
    source: RIPE # Filtered

    % Information related to '82.139.0.0/20AS29314'

    route: 82.139.0.0/20
    descr: Broadband users
    descr: Vectra S.A. -= RADOM =-
    origin: AS29314
    mnt-by: DAMINET
    source: RIPE # Filtered

    % Information related to '82.139.0.0/19AS29314'

    route: 82.139.0.0/19
    descr: Telewizja Kablowa Dami Sp. z o.o.
    descr: For abuse: a...@d...com.pl
    origin: AS29314
    mnt-by: DAMINET
    source: RIPE # Filtered

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 2. Data: 2007-09-03 21:19:05
    Temat: Re: świetny mail dostałem ...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KrzysiekPP wrote:
    > Ciekawe, pewnie którys z lokatorów, o których tak źle napisałem :)

    Zgłoś na policję, że się boisz.
    Kablówka raczej ma stałe adresy IP, więc zajmie im to 5 minut zamiast 10.

  • 3. Data: 2007-09-04 07:45:11
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    witek wrote:

    > Zgłoś na policję, że się boisz.
    > Kablówka raczej ma stałe adresy IP, więc zajmie im to 5 minut zamiast 10.

    Tak z ciekawości: *co* im zajmie 5 minut zamiast 10?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 4. Data: 2007-09-04 07:48:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Kubiak wrote:

    > Tak z ciekawości: *co* im zajmie 5 minut zamiast 10?

    namierzenie skąd to wysłane.

  • 5. Data: 2007-09-04 11:15:46
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    witek pisze:

    > namierzenie skąd to wysłane.

    Niech napisze, że to kaczmarek. To wyśledzą autora od dnia jego
    poczęcia. W 5 min. oczywiście:)

  • 6. Data: 2007-09-04 11:51:19
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    witek wrote:

    > namierzenie skąd to wysłane.

    Za dużo filmów się naoglądałeś. A poza tym, nawet jak dojdą "skąd"
    (znaczy się chodzi Ci o miejsce? o komputer?) to jeszcze dłuuuga droga
    do ustalenia sprawcy.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak