    From: "JackyX" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: świadectwo pracy - prośba o poradę
    Date: Tue, 28 Dec 2004 21:17:13 +0100

    Cześć,

    Mam taki problem wkrótce skończy mi się umowa na czas określony a jest
    to moja pierwsza praca. Czy jeśli mi nie przedłużą mi umowy to czy żądać
    aby w świadectwie pracy wpisali mi informacje o zdobytych kwalifikacjach
    i składnikach wynagrodzenia? Czy są to informacje ważne dla innych
    pracodawców i czy zwracają na to uwagę, a może te informacje przydadzą
    się w przyszłości? Szczerze to w tej firmie nie byłem na żadnych
    szkoleniach ani kursach, jest to prosta praca biurowa, trochę
    dowiedziałem się o tej branży i przepisach prawnych (ale nie zostało to
    potwierdzone żadnymi dyplomami, certyfikatami itp.) - a może postępować
    w myśl zasady że lepiej niech coś napiszą (trochę ściemnią, trochę
    dodadzą). A co ze składnikami wynagrodzenia - w Internecie znalazłem że
    ktoś po roku chciał żeby mu zmienili świadectwo pracy i rozpisali z
    czego składała się jego pensja - do czego to może być potrzebne? Miałem
    pensje minimalną i premię uznaniową.
    Proszę o poradę.

    JackyX