    From: "riz" <r...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: studia - internet
    Date: Sun, 17 Feb 2002 20:10:08 +0100

    witam!

    nie wiem czy akurat na ta grupe powinienem to pisac, ale nie widzialem
    zadnej innej alternatywy
    .. w razie pomylki, prosze mi wybaczyc :)

    wiec...powiem tak... jestem od niedawna ( 13 luty ) szczesliwym posiadaczem
    wyksztalcenia sredniego pelnego :) .. fakt, ze dostalem taki dziwny
    papierek, zwany dalej matura, na ktorym jest napisane, iz uprawnia mnie do
    podjecia nauki na studiach wyzszych .. nasunela mi sie refleksja... czy isc
    na studia ? i jakie? powiem, ze nie bedzie to prawo, a raczej informatyka
    lub marketing
    .. ale nie w tym rzecz
    .chodzi mi o informacje nt. studiow wyzszych online
    jak sie z nimi sprawy imaja?
    czy bede mial takie same uprawnienia jak zwykly stjudeno? tzn:

    - legitke / uprawiniajaca do ulg /
    - odwolanie od woja
    - czy bede mogl kontynuowac na studiach magisterskich nie-oline?

    dzieki za przeczytanie tego maila i ew. podpowiedzi :) nie koniecznie na te
    pytania, ale takze wlasna opinie o studiach online

    bye
    rizen