  • 1. Data: 2004-03-04 07:13:28
    Temat: strona internetowa-odpowiedzialnosc?
    Od: Marek Grebski <m...@N...post.pl>

    Witam
    Stworzylem strone internetowa na ktorej jest forum, forum dziala
    automatycznie (brak cenzury) co kto wpisze to sie ukazuje, w naglowku jest
    napisane :
    "Publikowane komentarze i wypowiedzi są prywatnymi opiniami ich autorów i
    nie ponoszę odpowiedzialności za treść tych opinii - Marek Grebski";
    ostatnio ktos napisal na tej stronie ze pewna osoba jest homoseksualista,
    nie z nazwiska ale z funkcji (wazniak), ta osoba powiedziala mi ze
    skierowala przeciwko mnie sprawe do sadu prokuratora i gdziestam jeszcze,
    czy faktycznie moge zostac ukarany za to? osobiscie zadeklarowalem ze
    ujawnie log z servera skad to bylo napisane i niech w TPSA dochodzi, ale on
    chce mnie ud***ic, prosze powiedzcie czy mnie zamkną?
    Z Powazaniem
    Marek Grebski