    From: "GO`SA" <g...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: staż a renta
    Date: Fri, 18 Apr 2003 23:34:39 +0200

    Witam. Czy odrabiając dwuletni staż jako technik po studium medycznym i
    jednocześnie się ucząc np. zaocznie, mam prawo do otrzymywania renty (po
    rodzicu) do 25 r.ż.? Czy tym samym mogę posiadać jednocześnie dwa źródła
    dochodu? Lub ewentualnie czy mogę odbywać staż za darmo, kosztem
    otrzymywania renty, i by ten staż był ważny.
    Dziękuję za odpowiedź