  • Data: 2004-08-24 11:16:39
    Temat: sprzedaz domu
    Od: "Holek" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dostalem w spadku po ojcu dom i chcialbym go sprzedac lub zamienic na jakies
    mieszkanie, nie znam sie na tym i chcialbym sie dowiedziec czy sa jakies
    przepisy lub ustawy prawne ktore to reguluja, tzn. chodzi mi o to czy moge
    ten dom sprzedac lub zamienic bez jakich kolwiek konsekwencji w swietle
    prawa? czy musi minac jakis okres czasu posiadania przeze mnie tego domu
    zebym mogl go sprzedac?

    Bardzo bym prosil o odpowiedz na moje pytania.
    z gory dziekuje i pozdrawiam