    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sprzedalem dom - gwarancja
    Date: Fri, 5 Mar 2010 13:14:17 +0100

    Witam szanowne grono!

    Niespełna 3 lata temu sprzedałem dom jednorodzinny w stanie surowym bez
    okien, i drzwi wejściowych. Zdeklarowałem się dokończyć budowę domu wraz z
    izolacją, tynkami, oknami i dachem. Dom został przez kupujących odebrany bez
    zastrzeżeń. Po upływie 2 lat i 10 mies. otrzymałem pismo wraz ze zdjeciami
    termowizjnymi, że niektóre miejsca w budynku posiadają mostki termicze a
    okna są nieszczelne i aktualny właściciel ma wysokie rachunki za gaz.
    Właściciel domu żąda usunięcia usterek. Jak mam ustosunkować się do żądań
    właściciela domu? Dom sprzedawałem jako osoba prywatna zlecając wykonanie
    wszelkich prac wykończeniowych różnym firmom budowlanym. Kupujący przy
    kupnie nie miał zastrzeżeń co do wykonania prac budowlanych i osób je
    wykonujących, zatrudnił ich do wykonczeniówek we własnym. Czy właściciel ma
    prawo żądać odemnie usunięcia ww wad .

    --
    Picasso