    From: "macso" <m...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sprawa za nieprzyjęcie mandatu
    Date: Fri, 23 Aug 2002 13:02:18 +0200

    Zostałęm kiedyś w nocy zatrzymany w Poznaniu przez policjantów do kontroli.
    Wszystko się zgadzało i nie było się do czego przyczepić. Oczywiście byłęm trzeźwy
    Wtedy zostałempoinformowany że 400 metrów wcześniej wyprzedzałęm ich na przejściu
    i skrzyżowaniu jednocześnie. Faktem jest że ich wyprzedzałem ( jedna z głównych ulic
    pusta o tej porze, była 2:30 nad ranem), jechali ze 20 na godzinę blisko krawężnika,
    taka jazda patrolowa.
    Powiedzieli jeszcze że nie będą świnie i nie będą mnie karali za 2 wykroczenia
    mogę sobie wybrać jedno ( albo przejście , albo skrzyżowanie).
    Nie miałęm zamiaru im nic płacić. Na temat łapówki ani z jednej ani a drugiej strony
    nie padło ani jedno słowo.
    Odmówiłęm przyjęcia mandatu, bo przecież wyraźnie naciągane to było.

    Sprawa została skierowana do sądu.

    Czy ktoś kiedyś słyszał żeby taką sprawę policjanci przegrali ??
    Chodzi mi o to czy jest sens brać adwokata i walczyć, czy pość
    samemu, wysłuchać, przyjąć kare i z głowy.

    macso